من زن ندارم!!!!!!!
 
پاتوق کل کل دختر پسرای جوون
... welcome to mygirlfriend
دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:, :: ::  نويسنده : اسماعیل فلاح       


من ندارم زن و از بی زنیم دلشادم

از زن و غر زدن روز و شبش آزادم

نه کسی منتظرم هست که شب برگردم

 

نه گرفتم دل و نه قلوه به جایش دادم

 

زن ذلیلی نکشم هیچ نه در روز و نه شب

 

نرود از سر ذلت به هوا فریادم

 

هر زنی عشق طلا دارد و بس٬ شکی نیست

 

نکته ای بود که فرمود به من استادم

 

شرح زن نیست کمی٬ بلکه کتابی است قطور

 

چه کنم چیز دگر نیست از آن در یادم

 

هر کسی حرف مرا خبط و خطا می خواند

 

محض اثبات نظرهای خودم آمادم(!)

 

زن نگیر - از من اگر می شنوی- عاقل باش

!

مثل من باش که خوشبخت ترین افرادم

 

مادرم خواست که زن گیرم و آدم گردم

 

نگرفتم زن و هرگز نشدم من آدم


هیچ کس نیست که شیرین شود از بهر دلم

 

نه برای دل هر دختر و زن فرهادم

 

الغرض زن که گرفتی نزنی داد که: “من

 

از چه رو در ته این چاه به رو افتادم؟

 

*******************************

نظر یادتون نره!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید... امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید. مطالب جنبه طنز دارد و قصد توهین نداریم. نظرات شما محترم ترین چیز برای من است پس بی نطر نرید.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پاتوق کل کل gf وbf و آدرس mygirlfriend.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان